Моя Львівська Сотка і мій Тур Галичини
Я нарешті оговталась від останніх двох шалених тижнів, які по трохи перевертають стан речей в мені і навколо мене з ніг на голову. Прийшов час розказати свої враження від перших велозмагань і перших перемог.
Початковим масовим велодосвідом таки стала Львівська сотка, на яку мене підбили хлопці із львівської команди фанів Team Sky. Сотка не була ані в моєму тренувальному плані, ані в пріорітетах, ані в стремлінні виграти. Чесно кажучи, я сподівалась максимум на класне селфі на фоні безкінечного потоку велосипедистів і гарний час з людьми, з якими тренуюсь по суботах.
Спочатку був ознайомчий заїзд за два тижні до марафону. Досвід самого подолання 100км для мене був другим і нелякаючим. Взагалі 100км на шосейному велосипеді з їжею і правильною посадкою проблемою не є. Але мій виїзд на це тренування познайомив мене із організаторами сотки, і Андрій АВ побачивши мене на велосипеді, необережно закинув, що потенційно я можу приїхати в трійці чи п‘ятірці, точно не пригадаю. А ми пам‘ятаємо, що амбіцій в мене не було. Ну до цього моменту, звісно! Насправді ця фраза стала для мене предметом довгих роздумів і багатьох безсонних годин вночі. Своїх можливостей адекватно оцінити я не мала ще шансу. По суботах на спільних тренуваннях на WOG (на вул. Стрийській, звідси ми стартуєм) я стабільно «доходяга», яка ледве стягує темп групи, одна з найслабших. А тут така оцінка збоку поклала на мене якусь чи то відповідальність, чи бажання виправдати прогноз. І мені це було і приємно, і ні. Бо конкурувати я по житті не дуже люблю. Для мене конкуренція завжди має трішки негативне забарвлення і забирає багато сил. Ну я пробіглась по страві своєї першої конкурентки Олі Ящук, поговорила з тренерами і було прийняте наступне рішення: їхати в тренувальному режимі. Якщо вдасться зачепитись з найсильнішими і, головне, технічними, то вже підлаштовуватись під ситуацію.
Для того, щоб мені було спокійніше і в якості технічки зі мною поїхав другий тренер Тарас Берещак. Він гарно мене налаштував перед стартом і розповів основи групової гонки. Проте під час заїзду він був моїм якимось альтер-его, якого я перші кілометрів 30 взагалі не бачила. Але не навпаки, він бачив мене весь час. Мені було спокійно, бо я стартувала разом з вищезгаданими Тім Скай, втрималась із першою найшвидшою групою, завжди орієнтувалась на Василя Набоку, з яким ще і не була знайома, лиш знала візуально. Важко з ними не було, бо як я і казала, це були чоловік 30 найсильніших і натехнічніших гонщиків цілого марафону. Швидкість за 40, але не напряжно. Хто-зна, як пішло би далі, якби не почалась погана дорога, де мені просто не вистачило сміливості летіти на тих же парах. Там я відстала. Незадовго наздогнала ще декількох людей, які відчепились, а потім нас дібрали ще декілька хлопців, що побували в завалі. І так вдев‘ятьох ми проїхали до останніх кількох кілометрів. Я не знаю, чи хлопцям було зі мною комфортно, я намагалась не заважати, виходила на зміни. Сподіваюсь, що для вас так виглядало це, як і для мене. І я дуже вдячна вам за сильну компанію, яка не дала розслабитись ні на мить. Останні кілометри я розуміла, що напевне буду перша серед жінок, тому просто молилась доїхати по поганих ділянках шосе, не проколотись, не поламатись, а просто вже доїхати. І доїхала. Перша.
Ясне діло, що я подумала, що мені просто більше підфартило, може з кращої позиції стартувала, може бо один раз бачила трасу. Я просто повірити не могла, що в такій складній гонці можу виграти я, яка почала їздити півроку тому. І хоч полилась неймовірна увага до мене, я все одно на фоні не довіряла всьому, що відбувається.
Початковим масовим велодосвідом таки стала Львівська сотка, на яку мене підбили хлопці із львівської команди фанів Team Sky. Сотка не була ані в моєму тренувальному плані, ані в пріорітетах, ані в стремлінні виграти. Чесно кажучи, я сподівалась максимум на класне селфі на фоні безкінечного потоку велосипедистів і гарний час з людьми, з якими тренуюсь по суботах.
Спочатку був ознайомчий заїзд за два тижні до марафону. Досвід самого подолання 100км для мене був другим і нелякаючим. Взагалі 100км на шосейному велосипеді з їжею і правильною посадкою проблемою не є. Але мій виїзд на це тренування познайомив мене із організаторами сотки, і Андрій АВ побачивши мене на велосипеді, необережно закинув, що потенційно я можу приїхати в трійці чи п‘ятірці, точно не пригадаю. А ми пам‘ятаємо, що амбіцій в мене не було. Ну до цього моменту, звісно! Насправді ця фраза стала для мене предметом довгих роздумів і багатьох безсонних годин вночі. Своїх можливостей адекватно оцінити я не мала ще шансу. По суботах на спільних тренуваннях на WOG (на вул. Стрийській, звідси ми стартуєм) я стабільно «доходяга», яка ледве стягує темп групи, одна з найслабших. А тут така оцінка збоку поклала на мене якусь чи то відповідальність, чи бажання виправдати прогноз. І мені це було і приємно, і ні. Бо конкурувати я по житті не дуже люблю. Для мене конкуренція завжди має трішки негативне забарвлення і забирає багато сил. Ну я пробіглась по страві своєї першої конкурентки Олі Ящук, поговорила з тренерами і було прийняте наступне рішення: їхати в тренувальному режимі. Якщо вдасться зачепитись з найсильнішими і, головне, технічними, то вже підлаштовуватись під ситуацію.
Для того, щоб мені було спокійніше і в якості технічки зі мною поїхав другий тренер Тарас Берещак. Він гарно мене налаштував перед стартом і розповів основи групової гонки. Проте під час заїзду він був моїм якимось альтер-его, якого я перші кілометрів 30 взагалі не бачила. Але не навпаки, він бачив мене весь час. Мені було спокійно, бо я стартувала разом з вищезгаданими Тім Скай, втрималась із першою найшвидшою групою, завжди орієнтувалась на Василя Набоку, з яким ще і не була знайома, лиш знала візуально. Важко з ними не було, бо як я і казала, це були чоловік 30 найсильніших і натехнічніших гонщиків цілого марафону. Швидкість за 40, але не напряжно. Хто-зна, як пішло би далі, якби не почалась погана дорога, де мені просто не вистачило сміливості летіти на тих же парах. Там я відстала. Незадовго наздогнала ще декількох людей, які відчепились, а потім нас дібрали ще декілька хлопців, що побували в завалі. І так вдев‘ятьох ми проїхали до останніх кількох кілометрів. Я не знаю, чи хлопцям було зі мною комфортно, я намагалась не заважати, виходила на зміни. Сподіваюсь, що для вас так виглядало це, як і для мене. І я дуже вдячна вам за сильну компанію, яка не дала розслабитись ні на мить. Останні кілометри я розуміла, що напевне буду перша серед жінок, тому просто молилась доїхати по поганих ділянках шосе, не проколотись, не поламатись, а просто вже доїхати. І доїхала. Перша.
Ясне діло, що я подумала, що мені просто більше підфартило, може з кращої позиції стартувала, може бо один раз бачила трасу. Я просто повірити не могла, що в такій складній гонці можу виграти я, яка почала їздити півроку тому. І хоч полилась неймовірна увага до мене, я все одно на фоні не довіряла всьому, що відбувається.
А через тиждень стартував Х Тур Галичини. Я була помічницею Толіка в організації цієї багатоденної гонки. Коли запускала систему реєстрації, то для тесту себе і зареєструвала. Це було давно до Сотки, це мала бути моя перша гонка, де я мала бути така собі налякана дівчинка, яка би мала просто для досвіду фінішувати і кінець на тім. Але тижнем перед тим все помінялось доволі сильно і тепер в мене вже була нова позиція. Все нове. Стільки нового досвіду за пару місяців я мала напевне тільки коли народилась і пізнавала світ.
Отож, перший день - пролог. 2,8км. Деякі люди вважають, що це якась недогонка чи гонка для розігріву. Але коли тренер Тарас вказав крутити станок 40хв перед стартом, я зрозуміла, що там все серйозніше.
Ну з горем я втрималась на велосипеді з застібнутими ногами, поки Тарас тримав велосипед, то був мандраж такий, який востаннє я відчувала може на захисті диплому в університеті. Розуміла, що крутити треба чимдуш, але вже після першої чверті дистанції я зрозуміла, як виглядає пекло. Це було воно - в легенях пече, ноги печуть, дихання збивається, пульс 180, швидкість 45км/год і якась безкінечність попереду. Зараз, оглядаючись назад, це був мій улюблений етап. І не тому, що я непогано виступила, привізши 14 секунд переваги, а тому що страждати треба було всього 4 з лишнім хвилини.
Наступний день, групова гонка. Дуже невпевнено я себе почувала перед стартом, адже дистанція непроста, з трьома колами та, відповідно, трьома торчковими підйомами в кінці, які я тренувала один раз і давались вони мені непросто. Моя найближча суперниця Оля прошила мене ще перед стартом, вдало проінформувавши мене, що вона сильна власне в підйомах.
Перше коло - ізіч. Діти, які стартували з нами, економились, ми спокійно їхали і до першої гори я була ок і фізично, і морально. Але все змінилось кардинально на вершині, в яку залетіли всі, окрім мене, і мені довелось доганяти групу. Так ця гонка перетворилась на Том і Джері, де я, звісно, Том. Доганяти довелось двічі, щоразу з цього підйому. Добре, що вдавалось. В третьому колі і Оля підвтомилась та відстала від групи юнаків, які вже почали ганятись. Мені вдалось підсісти до групи ветеранів і вирватись з ними, випередивши суперницю. Проте, і їх я швидко втратила. Ці чоловіки мене просто вразили. Величезна повага вам, щоб не сказати ріспект!
І тоді третє коло для мене стало фактично роздільною гонкою, один на один із вітром кілометрів 15. Я намагалась втримати перевагу, щоб мати фору в фінішному підйомі, проте Оля дібрала групу інших ветеранів, наздогнала мене на підніжжі і таки зробила свою справу, позбавивши мене жовтої майки лідера гонки.
Третій день мав стати вирішальним, я програвала 4 секунди. Індивідуальна гонка на час, де стартують всі через хвилину від слабшого учасника до лідера. Оля стартувала за мною. Я розуміла, що маю від‘їхати, щоб вона не могла мене бачити попереду. Як виглядає траса розділки я поняття не мала. Хоч я і допомагала з організацією, і напевне бувала на тій ділянці, але оскільки я маю проблеми з топографією, я не пам'ятала, що там за дорога. А вона здивувала двома непростими поворотами, постійним зустрічним вітром і затяжним підйомом по дорозі назад.
Трішки заважку передачу поставила на старті, але нестрашно - розкрутила доволі швидко і пішла за планом. Прийшла не за планом. 1,5хв переваги не передбачалось, але вдалось :) Окремо хочу подякувати Роксолані і Поліні з Трьох Левів за підтримку на дистанції, хоч ми номінально були суперницями.
Відтак Х Тур Галичини завершився для мене кубком переможця гонки. А ще, безцінним досвідом, морем вражень, переживань, відкриттів. Я познайомилась з величезною кількістю цікавих людей зі всієї України, здружилась ще більше з тими, кого вже знала. Побувала в команді організаторів гонки, що не було моментами легко поєднати із роллю учасниці. І найважливіше - трішки зрозуміла, чого я варта в тому велоспорті, наскільки багато ще працювати над собою і наскільки сильно він мені сподобався. Вдячна вам всім дуже! І тренерам, і учасникам, і суперникам, і вболівальникам!
Вже час перевірили свої сили і в тріатлоні. Дніпро, 2 червня, олімпійська дистанція.
Захоплююсь твоїми attitude and performance! (аж рідні слова порозбігалися)
ВідповістиВидалитиРадію за твою перемогу на Турі Галичини, це була гідна та інтригуюча боротьба.
Успіхів у Дніпрі! З таким запалом все у тебе вийде ;)
Дякую, Поліна! Для мене твоя підтримка багато значить! І те, як вміло ти забираєш в мене коми в страві неаби-як стимулює вчитись далі
Видалити14c на пролозі та 1.5хв переваги на індивідуальній гонці, це бути на рівень або два сильніше суперників. Без великого досвіду так їхати індивідуальні гонки і группу, це точно значить мати великі індивідуальні здібності до цього спорту і величезний потенціал. Бажаю розкрити ці талант і потенціал!
ВідповістиВидалити